close
تبلیغات در اینترنت
متن آهنگ جدید پازل بند به نام داستان
loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

دانلود اپلیکیشن من

متن آهنگ داستان پازل بند دانلود آهنگ جدید پازل بند به نام داستان لا لینک مستقیم      متن آهنگ داستان از پازل بند زیاد که باشی زیادی میشی من بد نبودم تو داری میشی هیچ وقت این احساس بهت نمی ساخت دلم می خواستت دلت نمی ساخت زیادی خوبی کردنم تهش داستانه واسه تو خوبی و بدی همش یکسانه…

متن آهنگ جدید پازل بند به نام داستان

متن آهنگ داستان پازل بند

دانلود آهنگ جدید پازل بند به نام داستان لا لینک مستقیم 

 

داستان پازل بند

 

متن آهنگ داستان از پازل بند

زیاد که باشی زیادی میشی من بد نبودم تو داری میشی

هیچ وقت این احساس بهت نمی ساخت دلم می خواستت دلت نمی ساخت

زیادی خوبی کردنم تهش داستانه واسه تو خوبی و بدی همش یکسانه

بد عادتت کردم خودم خب حقم داری خوبی که از حد بگذره ته داستانه

زیادی خوبی کردنم تهش داستانه واسه تو خوبی و بدی همش یکسانه

بد عادتت کردم خودم خب حقم داری خوبی که از حد بگذره ته داستانه

باید بد بشم تا دلت تنگ شه اما به خودت بیای شدی تنهای تنها

باید بد بشم باهات برم از تو دنیات نبودی تو اصلا شبیه حرفات

زیادی خوبی کردنم تهش داستانه واسه تو خوبی و بدی همش یکسانه

بد عادتت کردم خودم خب حقم داری خوبی که از حد بگذره ته داستانه

زیادی خوبی کردنم تهش داستانه واسه تو خوبی و بدی همش یکسانه

بد عادتت کردم خودم خب حقم داری خوبی که از حد بگذره ته داستانه

 دانلود آهنگ 128


دانلود آهنگ 320

 

برچسب ها : دانلود آهنگ پازل بند , آهنگ داستان ,
بازدید : 2 تاریخ : یکشنبه 13 خرداد 1397 زمان : 13:41 نویسنده : music68 نظرات ()
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز

آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 0
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 90
  • مطالب